hero-press overview share print facebook linkedin twitter
2

Doğa dostu üretim

Tüm ürünlerimizde doğa dostu üretim vasıtasıyla doğal kaynakların korunması.

Bunu üretim tesislerimizde gerçekleştirmekle kalmayıp, bu büyük amacı birlikte yönetmek için ortak üreticilerimizle de birlikte çalışacağız.

Doğa dostu üretim

Enerji tasarrufu sağlanması sadece çevre için değil, aynı zamanda karlılık için de gereklidir. Enerji tüketimimiz 2010 yılından bu yana %32 azalarak, 380 CO2e/mt seviyesinden 258 CO2e/mt seviyesine düşmüştür. Aynı dönemde, üretim tesislerimizdeki su tüketimi %44, yani neredeyse yarı yarıya azalarak 10,4 cbm/mt seviyesinden 5,8 cbm/mt seviyesine gerilemiştir. Ayrıca, atıkların raporlanması, izlenmesi ve işlenmesi için bir atık azaltma programı devreye aldık. Bununla beraber, atıkların en az seviyeye indirilmesine yönelik çabalarımız artmaktadır. %100 geri dönüşümlü ambalaj sunmaya yönelik girişimlerimiz devam etmektedir.

“ Sürdürülebilirlik konusunda şimdiye kadar yaptıklarımızdan gurur duyabiliriz, ancak daha büyük bir etki yaratmak için daha fazlasını yapabiliriz ve yapmalıyız. Hepimiz bunda paydaşız. Dünyamız bunu bizden bekliyor. ”


                                Leopold Oetker - Yönetim Kurulu Üyesi

Leopold Oetker - Yönetim Kurulu Üyesi

İklim

1

Sürdürülebilir kaynak kullanımı

Stratejik sürdürülebilir kaynak kullanımı vasıtasıyla hammaddelerin korunması. Toprağımızın biyolojik çeşitliliği ve sağlığı üzerinde olumlu bir etkiye sahip olmamızı sağlamak için tedarikçilerimiz ve çiftçilerimizle yakın işbirliği içinde bunu yapmamız gerekecek.

Devamını oku
2

Doğa Dostu Üretim

Tüm ürünlerimizde doğa dostu üretim vasıtasıyla doğal kaynakların korunması.

Bunu üretim tesislerimizde gerçekleştirmekle kalmayıp, bu büyük amacı birlikte yönetmek için ortak üreticilerimizle de birlikte çalışacağız.

Devamını oku
3

Doğal olarak sağlıklı gıda

Doğanın iyiliğinin doğal olarak sağlıklı yiyecekler vasıtasıyla korunması. Bizler ve gezegenimiz için iyi bir bütünsel beslenme konusunda tüketicileri eğitmek ve onlarla işbirliği yapmak için markalarımızın gücünden yararlanacağız. Tüketicilere daha fazla doğal sağlıklı seçenekler (fındık ve tam tahıl vb.) sunmak için portföyümüzü geliştireceğiz.

Devamını oku